15 Haziran 2011 Çarşamba

Pembe Maske Yorumları

Pembe Maske Yorumları

Aşağıda yer alan Pembe Maske Yorumları İnternet Ortamında Kullanıcıları Tarafından ürünle ilgili paylaşılan yazılardan derlenmiştir.Herhangi bir resmi özelliği bulunmamaktadır.
 
 
Yorum 1 evet lekelere de iyi geldiği biliniyor,sivilce izlerini giderdiğine göre.. Denemeye değer
 
Yorum 2-Herbal Özellikli Olanları çok daha etkili ve doğal mağazlarda ya internnete Herbal Pembe Maske Diye Sorun Veriyorlar.Sormazsanız Normali veriyorlar
Nedeni ondan çok daha fazla kar ettikleri için
 
Yorum 3-Bir çok sanatçının yüzdeki cilt sorunlarını bu giderdi bendede işe yardı hele santçılar makyajdan ciltleri harita gibi oluyor
 Pembe Maske Yorumları
Yorum 4-yorumlara bakarak aldığım pembe maskeyi 4gündür kullanıyorum.ilk günler etkisini görmedim açıkçası da bi etkisi olmıycağını düşünmeye başlamıştım.şu anda gözle görülür bi etki var çok yeni oluşmuş akne lekerim vardı artık yok gibi :)ben memnun kaldım tavsiye ediyorum
 
Yorum 5 5 gündür kullanıyorum. değişik hemen fark ediliyor. yorumlara bakarak denemek istedim ve memnun kaldım. ilk siparişimi tek kutu olarak verdim deneme amaçlı. 3 kutu sipariş edeceğim bu sefer. sivilcelerimde sönme oldu kırmızı lekeler düzeldi ve izlerde yavaş yavaş iyileşme var. umarım daha iyi olur.
 
Yorum 6 Arkadaşlar merhaba bende bugün kullanmaya baslayacagım. Çok heyecanlıyım gercekten söylenenler doğrumu bakalım görecegiz.Yüzümde sivilce ve izleri var cok rahatsız oluyorum. Hergun size gelişmeleri yazacagım herkese gecmıs olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder